Ga naar de hoofdinhoud
Je kan niet langer deelnemen aan dit project omdat het afgerond is

Hoever bent u met het isoleren van uw huis?

Wij willen dat graag weten, omdat we u hier als gemeente bij kunnen helpen!

Denk je er als woningeigenaar weleens over na om uw huis (beter) te isoleren? In de toekomst zullen we dit allemaal moeten doen.

Logische stap

In het landelijk Klimaatakkoord staat dat Nederland vóór 2050 moet overstappen op duurzame warmtebronnen voor verwarming, warm water en koken. Dat betekent het einde van aardgas als energiebron. Een eerste logische stap naar een aardgasvrij huis is uw woning goed isoleren. Overstappen op een duurzame warmtebron zolang jouw woning niet goed genoeg geïsoleerd is (lager dan label B) geeft een ongewenst resultaat. Namelijk een fors hogere energierekening of een huis dat niet warm wordt, omdat uw woning de warmte dan onvoldoende vasthoudt.

Vragenlijst

We zijn gestart met het ‘Project Warmtetransitie’. Wij maken nu plannen om per dorp of wijk woningeigenaren te ondersteunen bij het isoleren van hun huis. Het was tot en met dinsdag 30 april 2024 mogelijk om een vragenlijst hierover in te vullen. Een terugkoppeling van de resultaten vindt u in fase 2 van de tijdlijn onderaan deze pagina. Heeft u vragen? Neem dan contact op met projectleider Emiel de Vis (e.de.vis@goes.nl).

Fases

Overzicht van de fases
Fase 1: Vul hier de vragenlijst in
Vul hier de vragenlijst in
Fase 2: Verwerken reacties
Verwerken reacties
Fase 3: Terugkoppeling reacties
Terugkoppeling reacties

Verwerken reacties

1 mei 2024 22:00 - 17 juli 2024 22:00

We verwerken alle binnengekomen reacties. Aangezien dit meer tijd kost dan gedacht, ontvangt u in week van 17 juli een terugkoppeling van ons.