Zipline vanaf de televisietoren
Van "Omgevingsvisie Goes"
Ga naar het project
Ik mis een leuke dagattractie in de stad. Bijvoorbeeld een zipline vanaf de televisietoren.
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Evert van de Vrie
Geplaatst door:Evert van de Vrie
5 jaar geleden
Leuk idee, abseilen, dat doen ze ook van de Euromast in Rotterdam. Betrek CIOS bij exploitatie, die sporters kunnen dat.
Eventueel ook klimroutes aan de buitenkant van de toren om omhoog te gaan? Zulke hoge klimroutes heb je niet in Nederland (Groningen gaat tot 35 meter).
Profiel van Bert van't Hof
Geplaatst door:Bert van't Hof
5 jaar geleden
Meer appartementen vooral voor steeds meer ouderen, zou wenselijk zijn.
Ook een restaurant/cafe zou de wijk opsieren net als wat meer winkels.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq