Ga naar de hoofdinhoud

Wonen in Stationsgebied

Van "Uw ideeën"

Ga naar het project

Woningen bouwen in dit gebied is een prima iedee naar mijn mening, maar wel duurzaam. Langs de Fruitlaan waar nu nog industrie is op dit moment kan een wat hogere woningbouw plaatsvinden, waar meer naar het spoor toe mogelijk wat lager. Ook rekening houdend met de bestaande bouw gezien vanuit de Kloetingseweg zodat de bewoners daar niet direct tegen hoogbouw zitten aan te kijken. Tijdelijke woningbouw is gezien onze doelstellingen van duurzaamheid, zeker niet wenselijk.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Uw ideeën. Je kunt niet langer reageren op ideeën in Uw ideeën

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld