Ga naar de hoofdinhoud

Herinrichting van dusseldorpstraat

Van "Herinrichting Van Dusseldorpstraat/Bergweg"

Ga naar het project

Erg duidelijk zijn de kaarten niet ik kan ons huis nergens vinden. Ook niet bij de 5 nieuwe (schetsen). Vallen er net buiten. Kan niet beoordelen of er nou ook * nog* een parkeerplek voor ons raam komt ( die is er nu niet. Lijkt mij ook erg onverstandig gezien de kruising en.. wat ik al steeds heb aangegeven we kijken nu ook al tegen overdag i i g 3 auto s aan. Ook nu.. is alles weer gericht op de nieuw gebouwde woningen. Zeker met het parkeren ( vergunning houders) geeft heel veel problemen in het stuk gratis parkeren. Bewoners en hulp verleners van andere straten staan nu hier geparkeerd voor dagen !!! Wordt er eigenlijk wel naar ons als oud bewoners geluisterd?? Kunnen wel allerlei info avonden houden maar dat is dan maar schijn in mijn ogen. Graag zou ik willen weten waar we nu echt aan toe zijn en geen onduidelijke tekeningen . Ben zeeeer teleurgesteld in alles. Ook de plaatsen voor de containers staan nergens ingetekend. Wij krijgen er steeds meer voor ons garage pad. Ook zie ik niet duidelijk hoe het zit met de kruising waar wij zeker als de winter nadert veel hinder van verlichting van auto s ondervinden. Verder vind ik dat er wel iets van een middenberm of slalom moet komen er wordt hier heel hard gereden. Misschien een mogelijkheid voor 1 richting?? Aangezien we voor omliggende huizen een mooi alternatief hebben nl via de rotonde richting stad! Gebeurd nog * veel* te weinig de straat is heeel erg druk bezocht en dat is niet alleen voor het medische centrum. Kort om teleurstelling alom voor de huidige lang wonende bewoners. Vind het teleurstellend dat er met ons heeel weinig rekening wordt gehouden.

Officiële updates

Laatste update: 17 juli 2023

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van gonny Van Dijk
Geplaatst door:gonny Van Dijk
3 jaar geleden
Wat vind u van de parkeer gelegenheid voor de huidige bewoners? Merkt u het ook dat er ( veel) auto’s staan uit straten een eind de wijk in. De huidige bewoners kunnen vaak niet eens bij hun huis parkeren doordat er uit andere straten lang parkeerders staan. ( zelf heb ik er geen hinder van aangezien wij een garagepad hebben ) maar vind het bv voor mijn buurman erg hinderlijk staat vaak aan het eind van de straat ( lekker met je boodsch sjouwen)
    Profiel van gonny Van Dijk
    Geplaatst door:gonny Van Dijk
    3 jaar geleden
    Helemaal nu er best wel veel kleine kinderen in de straat wonen, je houd je hart soms vast
      Profiel van Ard van Pelt
      Geplaatst door:Ard van Pelt
      3 jaar geleden
      Mee eens wordt veel te hard gereden in de straat het is een drukke doorgaande weg met veel verkeer.

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        gezien