Herinrichting van dusseldorpstraat
Van "Herinrichting Van Dusseldorpstraat/Bergweg"
Ga naar het project
Erg duidelijk zijn de kaarten niet ik kan ons huis nergens vinden. Ook niet bij de 5 nieuwe (schetsen). Vallen er net buiten. Kan niet beoordelen of er nou ook * nog* een parkeerplek voor ons raam komt ( die is er nu niet. Lijkt mij ook erg onverstandig gezien de kruising en.. wat ik al steeds heb aangegeven we kijken nu ook al tegen overdag i i g 3 auto s aan. Ook nu.. is alles weer gericht op de nieuw gebouwde woningen. Zeker met het parkeren ( vergunning houders) geeft heel veel problemen in het stuk gratis parkeren. Bewoners en hulp verleners van andere straten staan nu hier geparkeerd voor dagen !!! Wordt er eigenlijk wel naar ons als oud bewoners geluisterd?? Kunnen wel allerlei info avonden houden maar dat is dan maar schijn in mijn ogen. Graag zou ik willen weten waar we nu echt aan toe zijn en geen onduidelijke tekeningen . Ben zeeeer teleurgesteld in alles. Ook de plaatsen voor de containers staan nergens ingetekend. Wij krijgen er steeds meer voor ons garage pad. Ook zie ik niet duidelijk hoe het zit met de kruising waar wij zeker als de winter nadert veel hinder van verlichting van auto s ondervinden. Verder vind ik dat er wel iets van een middenberm of slalom moet komen er wordt hier heel hard gereden. Misschien een mogelijkheid voor 1 richting?? Aangezien we voor omliggende huizen een mooi alternatief hebben nl via de rotonde richting stad! Gebeurd nog * veel* te weinig de straat is heeel erg druk bezocht en dat is niet alleen voor het medische centrum. Kort om teleurstelling alom voor de huidige lang wonende bewoners. Vind het teleurstellend dat er met ons heeel weinig rekening wordt gehouden.
