Gehandicapten
Van "Omgevingsvisie Goes"
Ga naar het project

Goes roept in de visie dat iedereen moet kunnen meedoen? Maar in een rolstoel door de gemeente en naar de winkels is nog steeds een ramp. Hierdoor kunnen 15% van de inwoners slechts beperkt deelnemen. De gehandicaptenambassadeurs zijngrotendeels opzij gezet en het budget terug gezet naar de algemene middelen. Sorry, maar Goes is voor de toegankelijkheid een slechte gemeente. Er wordt veel geld uitgegeven aan ongehinderd, die eigen uitgangspunten hanteert en waardoor een verkeerd beeld ontstaat.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
Openbare ruimtes en gebouwen
Gezondheid en welzijn
