Ga naar de hoofdinhoud

Gehandicapten

Van "Omgevingsvisie Goes"

Ga naar het project

Goes roept in de visie dat iedereen moet kunnen meedoen? Maar in een rolstoel door de gemeente en naar de winkels is nog steeds een ramp. Hierdoor kunnen 15% van de inwoners slechts beperkt deelnemen. De gehandicaptenambassadeurs zijngrotendeels opzij gezet en het budget terug gezet naar de algemene middelen. Sorry, maar Goes is voor de toegankelijkheid een slechte gemeente. Er wordt veel geld uitgegeven aan ongehinderd, die eigen uitgangspunten hanteert en waardoor een verkeerd beeld ontstaat.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

voorgesteld

Tags

Mobiliteit
Openbare ruimtes en gebouwen
Gezondheid en welzijn