Ga naar de hoofdinhoud

Flitspalen

Van "Vernieuwing dorpsentree ’s-Heer Hendrikskinderen"

Ga naar het project

Laat het gewoon zoals het is, de parkeerplaats al helemaal, worden nu ook hier de vrachtwagen chauffeurs weg gepest? Ruim 25 jaar geleden als klein ventje vond ik het al raar dat er geen flitspalen bij de stoplichten stonden. Plaats die gewoon, kan de staat er ook nog wat aan verdienen maar laat het verder gewoon zoals het is!

Reacties

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien