Ga naar de hoofdinhoud

Fiets en autovrij

Van "Toekomst Hollandsche Hoeve"

Ga naar het project

Als hondenbezitter kom ik vaak in de Hollandse hoeve. Het is een mooi en gevarieerd natuurgebied. Jammer is dat er richting het ambachtscentrum een weg loopt waar gemotoriseerd verkeer mag rijden. Dat is hinderlijk en gevaarlijk. Ook pleit ik ervoor om het gebied tot een wandelgebied te verklaren. Niet meer toegankelijk voor fietsers. Graag zou ik meer prullenbakken zien in het gebied zodat hondenbezitters mogelijkheden hebben om het honden afval op te ruimen. Het is een goed idee om de studenten van Scalda bij het gebied te betrekken. Hoe kan het nog duurzamer worden ingericht? Hoe kan de biodiversiteit nog worden vergroot?

Ik ben benieuwd naar de nieuwe plannen.

Vr groet, Kees van Damme

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Kees van Damme
Geplaatst door:Kees van Damme
3 jaar geleden
Dank je. Dit lijkt me een goede zaak.
    Profiel van Gil Bruel
    Geplaatst door:Gil Bruel
    3 jaar geleden
    Eens met verklaren tot wandelgebied, fietsers weren.

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld

      Tags

      Natuur en biodiversiteit
      Netheid en afval
      Duurzame ontwikkeling