Ga naar de hoofdinhoud

Diverse opmerkingen

Van "Herinrichting Van Dusseldorpstraat/Bergweg"

Ga naar het project

Ik sluit graag aan bij de opmerkingen van een aantal andere bewoners aan de van Dusseldorpstraat dat er geen verandering komt in de ruimte die er nu is om op en af het garagepad te komen. Dat is al gevaarlijk genoeg vanaf nr. 50 bij de kruising waar auto’s van alle kanten komen.

Verder mis ik een sfeerimpressie van de kruising bij nr. 50 waar veel auto’s draaien die naar het medisch centrum moeten. Zou graag zien hoe dat er uit ziet.

Hoe groot zijn de bomen die aan de weg komen te staan? Wij hebben de voorkeur voor kleine boompjes.

Gaat het paaltje met verkeersbord voor nr. 50 ook weg?

Officiële updates

Laatste update: 17 juli 2023

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien