camping behouden
Van "Toekomst Hollandsche Hoeve"
Ga naar het project
beste,
Deze week mochten wij via mail het goede nieuws ontvangen dat de camping van omnium volgend seizoen 2024 nog een jaartje geopend blijft.
Vermits wij reeds meer dan een kwarteeuw vaste "residenten" zijn op de camping deed dit nieuws ons enorm deugd.
Al jaren hebben wij op deze plek een vaste routine kunnen uitbouwen, want reeds 3 generaties binnen onze familie vinden hier tal van activiteiten.
Een dagje shoppen en lunchen/ dineren in het leuke stadscentrum. Een combinatie van kinderboerderij en speeltuin bij de vierlinden. Voor mijn man duiken en/ of fietsen in en langs de Oosterschelde, en bij minder goed weer een dagje zwemmen en spelen in het subtropische zwembad
Mocht het terrein in de toekomst toch voor andere doeleinden worden ingepland, hopen we ten stellingste dat er een alternatief wordt aangeboden, zodat we nog lang kunnen blijven genieten van alle mogelijkheden die de mooiste stad van Zeeland te bieden heeft.
vriendelijke groet
Familie Meuleman
